Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Health Promotion Management

مدیریت ارتقای سلامت



Volume 14, Number 4 (2026-1)


The Mediating Role of Psychological Capital in the Relationship Between Intimate Social Relationships and Distress Tolerance with a Health-Promoting Lifestyle in Cardiovascular Patients
نقش میانجی سرمایه روانشناختی در رابطه بین روابط صمیمانه اجتماعی و تحمل پریشانی با سبک زندگی ارتقاء‌دهنده -سلامت در بیماران قلبی ـ عروقی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Social, Economic, and Cultural Factors Associated with Cardiovascular Disease: A Review Study
عوامل زمینه ساز اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مرتبط با بیماری های قلبی -عروقی یک مطالعه مروری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparison of Defense Styles, Attachment, Ambiguity Tolerance and Affective Style in Parents of Children with and without Speech and Language Disorders
مقایسه سبک دفاعی، دلبستگی، تحمل ابهام و سبک عاطفی در والدین کودکان با و بدون اختلالات گفتار و بیان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Development of an Electronic Human Resource Management Model Based on Artificial Intelligence in Medical Sciences Universities Using the Grounded Theory Method
ارائه الگوی مدیریت الکترونیک منابع انسانی مبتنی بر هوش مصنوعی در دانشگاه‌های علوم پزشکی با روش نظریه داده بنیاد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Mediating Role of Internet Addiction in Relationship Between Parental Maltreatment and adolescent- Self-Injury
بررسی نقش واسطه ای اعتیاد به اینترنت در رابطه بین بدرفتاری والدین و خودآسیب رسانی نوجوانان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying Social- Emotional Growth Model of Elementary School Students Using Grounded Theory
شناسایی الگوی رشد عاطفی -اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی به روش نظریه داده بنیاد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effectiveness of "Therapy Focused on Acceptance and Commitment" on Emotion Regulation Strategies and Distress Tolerance in Distress Students
اثربخشی «درمان پذیرش و تعهد» بر تنظیم هیجان و تحمل پریشانی در دانشجویان مضطرب
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Predicting Body Dysmorphic Disorder Based on Self-Criticism and Addiction to Virtual Social Networks in Female High School Students
پیش بینی اختلال بدریخت انگاری بدن بر اساس خود انتقادگری و اعتیاد به شبکه های اجتماعی مجازی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles